CUM CUMPĂR?

 

 

Pentru vizualizarea de produse și prețuri, precum și pentru efectuarea unei comenzi, este nevoie de un cont. Userul și parola se obțin în urma încheierii unui contract de vanzare-cumpărare între dumneavoastră în calitate de persoană juridică și firma noastră. Vă rugăm să contactați agentul nostru din zona dumneavoastră (vezi Contact).

Dacă aveți deja un cont/ contract încheiat, dar nu mai sunteți în posesia user-ului și/ sau parolei, sunați la agentul din zona dumneavoastră.

 

Identificarea produsului dorit

 

Există 3 modalități de identitificare a produsului dorit în funcție de produs și de informațiile pe care le aveți la îndemână.

 

1.    Identificarea pieselor în ”CATALOG PIESE AUTO” -  navigarea este de tip arbore, piesele de schimb fiind impărțite logic în categorii și subcategorii; alegeți autovehiculul, respectiv modelul pentru care doriți piesa, urmărind categoria și subcategoria în care se încadrează piesa dorită.

 

2.    Identificarea produselor după cod sau denumire dacă aveți aceste informații tastați una dintre cele două în ”CAUTĂ COD SAU DENUMIRE”.

 

3.    Identificarea ”PRODUSELOR UNIVERSALE” se face în arborele special creat dacă produsul căutat se încadrează în una dintre categorii.

 

4.    Identificarea de produse originale – aici accesați ”PRODUSE ORIGINALE” și faceți căutarea doar după codul original de fabricant. În această categorie veți regăsi doar piese originale, respectiv de prim montaj și pe care nu le puteți identifica decât dacă aveți codul original sau dacă faceți o cerere către operatorii noștri oferind toate datele necesare de identificare, respectiv cel puțin seria de șasiu a autovehiculului.

 

Modalități de comandă

 

1.    Comanda telefonică

Sunați la unul dintre consilierii noștri (vezi Contact). Aici veți fi ajutat să identificați piesa dorită, veți primi informații despre preț și livrare și în final veți putea comanda.

 

2.    Comanda ON LINE – prin intermediul site-ului

Accesați contul dumneavoastră.

CONT conține următoarele:

-          ”COMENZI” - aici aveți evidența comenzilor pe care le-ați făcut și tot aici puteți urmări starea acestora, respectiv stadiul de procesare;

-          ”DATE  FACTURARE/ SETĂRI” -  aici se vor intorduce de către noi datele duneavoastră; dacă intervin modificări vă rugăm să ne anunțați;

-          ”MAȘINI PARCATE” - aici puteți înscrie mai multe mașini cu datele aferente pentru care vă va fi mult mai ușor să faceți diferite cereri de ofertă;

-          ”ARTICOLE FAVORITE” - aici veți ”stoca” articolele dumneavoastră favorite fără a mai fi necesară o nouă căutare.

 

 

Pași pentru efectuarea comenzii on line 

 

1.    Identificați produsul dorit și apăsați ADAUGĂ ÎN COȘ dacă produsul este în stoc; dacă produsul nu este pe stoc apăsați CERE OFERTĂ DE PREȚ, iar operatorul nostru vă va transmite în cel mai scurt timp un preț și un termen de livrare.

 

2.    Adăugați cantitatea și apăsați butonul CUMPĂRĂ pentru continuarea operațiunii; acum vă vor apărea în modulul din dreapta COȘ CUMPĂRĂTURI numărul de articole și totalul de plată.

 

3.    Pentru a continua, apăsați în COȘ CUMPĂRĂTURI butonul VEZI COȘUL; aici puteți actualiza cantitățile, goli coșul, trimite comanda sau vă puteți întoarce pentru  mai adauga articole.

 

4.    Pentru a continua achiziția apăsați TRIMITE COMANDA. Aici puteți face precizări cu privire la punctul de livrare in casuța LIVRARE, precum și orice alte informații pe care doriți să le furnizați.

 

5.    Pentru finalizarea comenzii apăsați TRIMITE; după apăsarea acestui buton veți putea vizualiza in contul dumneavoastră la rubrica ”COMENZI” statusul comenzii dumneavoastră.

 

 

IMPORTANT

În unele cazuri, respectiv când produsul comandat NU se află în stocurile furnizorilor noștri și produsul reprezintă o comandă specială, este necesară achitarea unui avans care poate fi între 50% și 100% din valoarea produsului. Vânzătorul va anunța Cumpărătorul despre acest fapt imediat după recepționarea comenzii. Avansul va fi achitat în baza unei facturi proforma de avans în unul din conturile Vânzătorului sau cash. Lansarea efectivă a comenzii se va face din momentul intrării avansului în contul Vânzătorului, moment din care se calculează termenul de livrare prezentat de către Vânzător în ofertă.

Comenzi
si suport telefonic:
0749 057758 - piese
0742 147809 - piese
0742 147800 - uleiuri si anvelope
distributie@autoadria.ro
0.10
Acest site foloseste cookie-uri. Continuand navigarea, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor. Puteti vedea aici Politica Cookie si cum le puteti dezactiva. Sunt de acord